- Komerční sdělení -aktuálně

Kateřina navrhuje boty, které obouvá i prezidentka: Její lodičky se staly ikonickými

Jak jste se dostali k navrhování bot? Bylo to rozhodnutí, opustit pracovní jistotu a skočit do neznáma náročné?
Už od střední školy mě velmi zajímalo bankovnictví a začala jsem ho i studovat. Mou představou bylo pracovat s klienty a plnit jim různé náročné finanční očekávání. Představovala jsem si sama sebe jak se řítím v Porsche na Wall street a na ruce se mi třpytí Rolexky. Po 15 letech usilovné práce se mi tento sen v přeneseném významu vyplnil a nadešel čas se ohlédnout dále. Práce s privátními klienty je zejména o dokonalém servisu a mě odjakživa fascinoval naopak i celý výrobní proces jakéhokoli produktu a jeho uvedení do prodeje.

Podle ne sice dlouhých podnikatelských zkušeností mohu říci, že když se někdo rozhoduje v čem by měl spočívat jeho byznys, měl by nejdříve znát sebe. Moje dva základní pilíře zněly: kolo už nevymyslíš, můžeš ho jen zdokonalit a dělej, co miluješ!

Tak jsem jednoho dne otevřela šatník a výsledek byl jasný! Vyrobit pohodlné a univerzální tělové lodičky.

Co bylo pro Vás na začátku, největší inspirací jít do toho?
Inspirovala mě moje dlouholetá kamarádka, která mě povzbudila do budování vlastní značky. Přesvědčil mě zejména argument, že při podnikání člověk pracuje zejména na sobě, je si sám sobě plynem i brzdou a tím umí dát skvělý příklad svým dětem.

Budovat si svůj sen, pracovat s oblíbenými tématy a na konci vidět spokojený úsměv zákaznice. Má 9 letá dcera už jsem mnou například počítá krabice při inventuře a párkrát se mnou byla i na setkání, kde viděla jak se klientka do lodiček obuje, pochválí mě za dobrý produkt a je nadšená. Tato zpětná vazba je pro mě nejvíce.

Jakým procesem samotná tvorba procházela, dokud jste se dostali k finální verzi? Byla to dlouhá cesta?
Od nápadu až po držení finální lodičky uběhlo tři a půl roku. Mezitím jsem ale byla ještě z úvodu v původní práci a na druhé mateřské, takže by se to určitě dalo urychlit. Jak jsem již zmiňovala, myslím si, že při podnikání je dobře znát své silné a slabé stránky. Já vím, že jsem akční ale na druhé straně v některých rozhodnutích i unáhlená. Čili mně pomohl tento delší časový úsek dozrát na důležité atributy mé značky Catherine Mulier.

Měla jsem úvodní představu o tvaru a barvách lodiček, které chci vyrobit a hledala jsem vhodného dodavatele. Druhá strana byla spolupráce s ortopedickou technicky kvůli podpůrným polštářkem z paměťové pěny, které by zajistily pohodlí pro nositelku.

Tak jsem dospěla k tomu, že jsem pár krát navštívila i fabriku ve Španělsku, kde mi lodičky vyrábějí, dokončili jsme výsledný prototyp a dnes už mám vyrobené své kopýtka, podpatky dováží z Itálie a na Slovensku zajišťuji kompletní balení.

Čím jsou Vaše lodičky výjimečně?
Jednoduchostí. Znáte to, zdá se Vám to jednoduché, ale když si potřebujete najít kvalitní bílé tričko nebo dobře padnoucí rifle, v závěru to dopadne jako nesplnitelný mise. Na trhu je množství bot, které Vám mohou něčím překážet – tvarem, barvou, materiálem, zdobením, nepohodlí. Já jsem se snažila všechny tyto „nedostatky“ eliminovat a vytvořit základní pilíř každého tobolky šatníku.

Co bylo pro Vás při návrzích klíčové?
Pohodlí a univerzální, ničím nerušený design lodičky. Moje lodička je po stranách vyvýšená, aby zajistila lepší stabilitu při chůzi, uvnitř je broušená kůže na podporu udržení lodičky na chodidle a přední strana nad špičkou je přizpůsobena tak, aby nebyly viditelné prsty na nohou. Dávné příručky tak kážou i pro společenský protokol.

Další články autora

Komentáře

Sdílej naše články

- Reklama -

Redakce doporučuje

Žena